poniedziałek, 2 listopada 2015

Instrukcja - zapraszamy do zakupu kalendarzy!

Z wielką tremą ogłaszamy, 
że sprzedaż kultowych 
BIAŁYCH KUR
i
POETYCKICH KOTKÓW
uważamy za rozpoczętą!

To banerek, który można pobrać i podlinkować ten post na Waszych blogach.
Link do podpięcia do banerka: 
http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2015/11/instrukcja-zapraszamy-do-zakupu.html

Dziś krótko, suche fakty, sama instrukcja, żeby było przejrzyście.

O czym są kalendarze i dlaczego, można poczytać TU albo TU.

Cały dochód, każda złotówka, ze sprzedaży obu kalendarzy zostanie przeznaczony na pomoc zwierzętom. Po to jest ta akcja.

********************

Można kupić dwa rodzaje kalendarzy ściennych w formacie  A4:

Białą Kurę - w skrócie BK:

BK
Poetyckie Koty - w skrócie PK:
PK
******************

Zamówienia wraz z dowodem przelewu i adresem do wysyłki można słać na mejl: bialakura527@wp.pl

Jeden kalendarz kosztuje 25 zł. Jest to cena wraz z kosztem wysyłki.  

Konto do wpłat za kalendarze to:

Za Moimi Drzwiami
07109025900000000131450391

07 1090 2590 0000 0001 3145 0391 - dla przepisujących (ze spacjami)

Dla wpłacających z zagranicy:

Za Moimi Drzwiami
PL 07109025900000000131450391
Swift (BIC): WBKPPLPP

PayPal: zamoimidrzwiami@gmail.com

Proszę pisać w tytule przelewu dokładnie, co zamawiacie, np.: za 2 BK i 2 PK, itp.


*********************

W tym roku można dołożyć "cołaska" do tzw. Skarpety - to z niej wyciągamy zaskórniaki w złe dni,  żeby Wam pomagać, żeby pomagać zwierzętom w potrzebie!

Konto do wpłaty dobrowolnej darowizny:

Ewa
91 1020 4027 0000 1302 0100 4050


Proszę pisać w tytule przelewu tylko słowo: darowizna.

********************

Jeżeli komuś sprawia to duży problem, to proszę, aby wysłał jedną kwotę na jedno konto (to od kalendarzy) i odpowiednio ją opisał, np. 2 PK, 1 BK, czyli 75 zł + darowizna 10 zł.

Jest oczywiste, że darowizna jest dobrowolna, nieobowiązkowa, nikogo nie będziemy rozliczać itp., itd. To tylko Wasza dobra wola, czy chcecie pomagać w ten sposób, czy nie. To tylko Wasze do nas zaufanie może zadziałać. Nic więcej. 

********************

Mniej więcej w połowie miesiąca ujawnimy wszystkie karty, bowiem zależy nam, aby również osoby niezwiązane z naszymi blogami miały okazję zobaczyć i kupić te sercem stworzone rozsiewacze dobrej energii. 

Jeśli ktoś chce zobaczyć wszystkie karty kalendarzy już teraz i w nosie ma niespodzianki, proszę pisać na bialakura527@wp.pl lub zamoimidrzwiami@gmail.com, i jego ciekawość zostanie zaspokojona. 

Pozostaje mi zaprosić Was do zakupów, modląc się, aby nie zostać z połową nakładu... Zamówiłam mniej niż w ubiegłym roku. Sprzeda się? :)))

PODPIS

Wśród osób kupujących kalendarz wylosujemy cudowną ceramiczną niespodziankę.
Niebawem ją ujawnię!

Pierwsze wysyłki nastąpią pod koniec tygodnia! Prosimy o cierpliwość. 

Jeśli ktoś potrzebuje rachunku, proszę pisać w zamówieniu!

Jeśli coś jest niejasne; pytać, pytać, pytać!

********

Ostatni dzień promocji  na Royal w Zooplusie. :) Zakupy przez baner na górze poproszę. :)

67 komentarzy:

  1. Pewnie że się sprzeda. Jakby co, zastosujemy środki perswazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sonic, uprasza się o dyscyplinę, bo inaczej zginiemy, zaplączemy się i nie wyjdziemy z tego! Musimy mieć zamówienia w jednym miejscu, tzn. bialakura527@wp.pl
    Prosimy!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry wieczór, każdego po jednym poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie, Elu, wiesz co masz czynić w tej sprawie. :)

      Usuń
    2. zamówienie mailem wysłałam, przelewy zaraz ustawię :)

      Usuń
    3. i banerek zawiesiłam na blogu

      Usuń
    4. Elu, stanowisz wzór do naśladowania!

      Usuń
  4. I dla mnie kazdego po jednym i mail sie napisze w tej sprawie☺ wraz z odpowiednimi załącznikami jeszcze dzisiaj.
    Przyjemnego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, przelew wypisalam. Gosiu, wygodniej by sie przepisywalo numer konta, gdybys pogrupowala cyfry po cztery i przerwa. Tam jest tyle zer obok siebie, ze mozna sie sypnac.
    Ja napisalam jedna sume, bo Tobie za kazdy przelew osobno zabieraja haracz. W tytule przelewu wyszczegolnilam co i jak. Jutro go puszcze w banku, a Wy sie nie spieszcie i nie denerwujcie z wysylaniem, mamy czas do konca grudnia. Ja jestem cierpliwa, moge poczekac, wiec luzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Mogę pogrupować, ale wychodzę z założenia, że większość ludzi kopiuje po prostu do swojego systemu bankowego i wtedy tak lepiej. Hm... i co tu zrobić...

      Usuń
    2. Ja pisze recznie na piechote! Wrrr...
      No! Banerek juz zawiesilam. :)))

      Usuń
    3. Gosia, zrób opcję dla kopiujących i dla przepisujących:)

      Usuń
  6. Przelałam, emile napisałam :)
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  7. Pójdo, pójdo ! Jeszcze dodruk trzeba będzie robić :) Jak zwykle, że tak entuzjastycznie powiem :) Bo to już nasza tradycja przecież !
    Jutro puszczam przelewy, bo dziś i tak nie wyjdą. I zamówienia poślę .

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram Panterę, nie przelewam! Na pocztę chodzę i oczopląsu przy przepisywaniu dostałam. Jutro załatwię co trzeba. Pogrupuj, co Ci szkodzi....dla dinozaurów zacofanych technicznie.
    Zejdą, nie martw się. A banerka nie umiem wstawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, jestem zmuszona przepuścić pierwszą falę zniecierpliwionych i poczekać na swoją kolejkę.
    Tak samo ciekawa jestem kalendarzy, jak my tu wszystkie, ale listopad jest dla mnie cienki finansowo, muszę poczekać na początek grudnia /chcę więcej/. Przez cały miesiąc będziecie miały tyle roboty z wysyłką, że i ja doczekam się swojej kolejki. Znowu będę musiała wołać mojego nadwornego komputerowca, bo sama sobie z tym nie poradzę.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ma problemu, ale napisz do Hany ile byś chciała jakich, żebyśmy wiedziały na czym stoimy. Zrobimy ci niezobowiązującą rezerwację. :)

      Usuń
  10. Aniu, przypomnij mi się mailowo, adresik ślij.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem. Zarezerwuj mi 3 szt. 2BK + 1PK na początek grudnia /po listopadowej wypłacie/, a do tego czasu znów przydybie nadwornego komputerowca.
      Ania

      Usuń
  11. Banerek wisi. I słówko też u siebie pisnęłam. Cienko jednak piszczę ostatnio. Ja po 10 -tym sprawę kalendarzową załatwię. Straszną ostatnio inwestycję popełniłam i pusto w mieszku całkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, nie ma sprawy przecież, ale napisz do Hany, zarezerwuj to wyślemy ci już, żeby mieć to z głowy, a zapłacisz kiedy będzie mogła. Podaj tylko adres do wysyłki, bo chyba inny niż w ubiegłym roku, co? :)

      Usuń
    2. Inny, to fakt:) Piszę do Hany.

      Usuń
  12. Gosiu, podobnie jak Panterka wysle jedna kwote ( za kalendarz + dodatek na zakup kopert ).Zaofrowalam sie u Hany w Kurniku. Wysylajac pieniadze na rozne konta musialabym uiscic podwojna oplate.
    Mailla wysle jutro z zamowieniem i potwierdzeniem wplaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie ma problemu, ale Paypalem nie wygodniej?
      Dzięki, Ataner. :)

      Usuń
  13. Poszedł przed chwilą e-mail do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A za czym kolejka ta stoi? KURtowe kalendarze rzucili?!
    Dobrze, że tylko na zapisy, a nie na talony! ;)

    Pozdrówka, współkolejkowicze! :)


    OdpowiedzUsuń
  15. JolkoM., ja Ci dobrze radzę, stań w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz, przecie karnie stoję z wszystkiemi, nie ma to tamto, że komitet! :)

      Usuń
  16. Zamówione. Zapłacone. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wysłałam zamówienie z potwierdzeniem przelewów - mam nadzieję, że wszystko zrobiłam dobrze :))))))
      Tak rzadko załączam potwierdzenia, że ciągle muszę sobie przypominać, jak to się robi :)))))

      Usuń
    2. Ninko, tobie akurat egzemplarz autorki przysługuje! W końcu współtworzyłaś! :)

      Usuń
    3. To za egzemplarz autorski dodaj do cołaski, bo przelew już poszedł :)

      Usuń
    4. Doczytałam zaległe posty, w tym o Burej - niesamowite to wszystko!
      I jeszcze jedna sprawa. W pierwszym mejlu wpisałam za mało kalendarzy PK, bo córka w ostatniej chwili zdecydowała, że chce jeszcze jeden, a ja nie zmieniłam ilości. Wysłałam drugi mejl, poprawny. Suma przelewu jest już prawidłowa. mam nadzieję, że nie narobiłam problemów.

      Usuń
    5. Ninko, ty i problemy?? Nigdy! :)

      Usuń
  18. Ufff banerek na blogu udało mi się szczęśliwie umieścić :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry,hmm...,a jak się nie umie wysłac dowodu przelewu buuuu? Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halino, to nie szkodzi. Zamów tylko u Hany, pisząc na ten mail podany wyżej i podaj jej adres do wysyłki oraz swoje imię i nazwisko. Sprawdzę sobie sama na koncie. Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  20. Dziękuję.....uf kamień z serca,serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Melduję, że wszystko co trzeba zrobione !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu, chciałabym zamówić 4 kalendarze, nie wiem tylko czy wszystkie PK czy też BK, ale jeżeli nie masz nic przeciwko zgłoszę się pod Twoje drzwi po nie. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalendarz zamówiony i zapłacony. Banerek wisi. Podziwiam Was za tą akcję , gratuluję pomysłu i życzę powodzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. 5 szt zamawiam i prezenty pod choinkę uważam tym samym za zakupione :D Świetna sprawa! Trudzić się nie trzeba w bieganiu po sklepach, a prezent idealny, bo stworzony z serca i miłości do zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zamawiam i taki i taki zapłacę w tym tygodniu i powiadomię o wpłacie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przelew poszedł na kalendarze i skarpetę, tylko maila wyślę jutro bo potwierdzenie jeszcze nie jest widoczne w historii transakcji. Ciągle nie mam czasu ostatnio, to chociaż tę kasę co jeszcze mam, wydam na to, na co mam ochotę, a co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj sobie spokój z potwierdzeniem! Ewa, bój się bogini!
      Dzięki:***

      Usuń
    2. Której boginii? Hany, Jolki czy Ciebie? :-D :-*

      Usuń
    3. Wczoraj zrobiłam przelew na kalendarz i skarpetę, dzisiaj napisałam maila.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. No to może już jutro dostaniesz. :) Jeśli chcesz wiedzieć napisz.

      Usuń
  27. Uroczą przesyłkę otrzymałam i pięknie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...